Hlavní stránka Aktuality
Aktuality
ples školy - výsledek PDF Tisk Email
Pondělí, 18 Únor 2019 13:35

Vážení rodiče a přátelé školy,

dovolte, abychom  poděkovali všem, kteří se jakkoliv podíleli (zakoupením vstupenky, darováním ceny do tomboly) na školním plese, který proběhl v OD Ostřešany v pátek 15.2.2019.

Do pokladny SRDPŠ ZŠ Mikulovice přibude 10 163 Kč, které budou použity na akce pro žáky školy v roce 2019.

Dotazníky 2019 PDF Tisk Email
Neděle, 17 Únor 2019 18:47

Vážení rodiče,

ke škole se můžete vyjádřit prostřednictvím tradičních anonymních dotazníků, které Vám měly předat Vaše děti. Pokud by dotazník ztratily nebo nedostaly pro nepřítomnost, oslovte prosím třídní učitele prostřednictvím dítěte, mailem nebo telefonicky a on Vám dotazník vydá (pošle).

Budeme rádi, když dotazník vyplníte. Je pro nás důležitou zpětnou vazbou.

Děkujeme

Potvrzení - daně MŠ PDF Tisk Email
Pátek, 18 Leden 2019 14:41

Vážení rodiče, potvrzení o výši poplatku MŠ za rok 2018 se bude vydávat v budově Základní školy Mikulovice od pondělí 28. 1. 2019 od 6,30 do 10,00 a od 13,00 do 16,30 hodin. Jiný termín předání je možný po telefonické nebo e-mailové dohodě (731104993, Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript ).

Juráška 2019 - živě PDF Tisk Email
Pátek, 18 Leden 2019 14:48

Zimní pobyt v přírodě

Místo: Chata Juráška, Olešnice v Orlických horách 206, PSČ 517 83

Termín: 20. – 25. 1. 2019

Odjezd: neděle 20. 1. v 15,30 hod. od budovy ZŠ

Návrat: pátek 25. 1. okolo 14,30 hod. k  budově ZŠ

Neděle 20.1.

Cesta byla zcela v pohodě. Na chatu jsme přijeli 17,30, našli jsme všechny svoje věci a ubytovali jsme se.

V 19 jsme šli na večeři, ke které jsme dostali výborný guláš. Potom jsme byli poučeni o denním režimu a všech ostatních pravidlech, která na chatě budou platit. Také se nám představili instruktoři a ostatní dospěláci. Jsou to: Honza, Petra a Pepa z Ostřešan, Vlaďka, Martin z Mikulovic a Lada z Pardubic. Snad to tady s nimi nějak přežijeme:-)

Potom jsme si šli vytvořit plakátek na dveře a trochu si zazlobit před večerkou.

Jsme plni energie a těšíme se na zítřejší lyžování.

Pondělí 21.1.

Po klidné noci jsme se ráno nasnídali (mohli jsme si vzít, na co jsme měli chuť), pak jsme si našli lyže (všem se to nakonec podařilo) a vyrazili na plácek s lanem. Tam jsme ukázali, co umíme a ti, kterým to šlo, vyrazili hned na velkou sjezdovku. Někteří z nás si potřebovali základy lyžování ještě trochu procvičit, a proto zůstali na laně. Většina dětí byla z Ostřešan. Z Mikulovic Terka, Kuba a Ondra. Terka a Ondra se rozjezdili a odpoledne vyjedou na opravdovou sjezdovku. Kuba si ještě zatrénuje na menším plácku.

Počasí máme krásné. Je sice trochu zima, ale nefouká vítr a dokonce na nás svítí sluníčko.

K obědu jsme měli knedlo, vepřo zelo a teď odpočíváme a nabíráme síly na odpolední lyžování.

První službu mají Damián, Dan, Michal a Petr. Talíře rozdali přesně jak měli a krásně utřeli stoly.

Po poledním klidu jsme opět vyrazili na lyže. Tereza s Ondrou vyjeli pomou na vrchol sjezdovky. Kuba ještě trénoval na plácku s lanem, ale protože mu to šlo dobře, vydal se i on za Terčou a Ondrou. Jeho první jízda na pomě dopadla výborně a napoprvé vyjel až nahoru.

Měli jsme krásné slunečné odpoledne a moc jsme si lyžování užili. Sníh jiskřil a křupal pod botou:-)

Po svačině nás chvíli mučili učením, ale dalo se to vydržet.

K večeři jsme měli rizoto a teď vymýšlíme otázky na podvečerní kvíz. Zatím si všichni hory moc užíváme.

Složení pokojů:

Sněžný gang masterů: Damián, Michal, Petr, Dan

Paka: Ondra, Kuba, Filip, Víťa

Tučňáci na sáňkách: Ester, Leontýnka, Adélka, Adélka

Lyžařky: Jana, Ela, Nicol, Klárka

Hledači signálu a wifi: Matyáš, Kryštof, Ondra, Lukáš, Lukáš

Pusheen: Izabelka, Verča, Petra, Kája

Uklízečky v akci: Eliška, Andrejka, Sofka, Jolča Terezka

Hledači signálu zatím nevedou v bodování pořádku:-)

Úterý 22. 1.

Ráno po snídani, plni sil jsme se opět vydali na svah. Tentokrát jsme již na sjezdovku vyrazili všichni, i ti, kteří začali lyžovat až na Jurášce. Bez pádu jsme vyjeli na vrchol sjezdovky, kde jsme trénovali oblouky v paprscích slunce. Je krásný den.

Včerejší kvíz zaslouženě vyhrály Uklízečky v akci (Jolanka, Sofka, Tereza, Eliška a Andrejka).

Po obědě (sekaná s bramborem) máme zase polední klid a potom hurá na lyže. Eliščinu upadlou brzdu jsme spravili, takže i ona může odpoledne brázdit Kačenčinu sjezdovku.

Paní učitelku i říďu mile překvapil pohled od rodičů, za který jsou moc rádi.

Nezapomeňte se na nás podívat do fotogalerie!

Odpolední lyžování bylo super. Jednak krásně svítilo sluníčko a také proto, že říďa vylezl na kopec (cestou jsme ho povzbuzovali) a věnoval se nám začátečníkům. Trénink vyvrcholil závody ve slalomu 5. družstva, ve kterém se umístila Terezka Kolářová na 3. místě a Ondra Bydžovský na místě 2. Po závodech již oba sjeli tu největší sjezdovku a to dokonce dvakrát. Kuba Mitro si ji sjel na závěr odpoledního lyžování.

Potom - učení - ble (naštěstí jen chvilku), večeře (špagety) a krásná přednáška o výstupu na Elbrus.

Na konci dne byli někteří z nás nemile překvapeni. Museli jsme se osprchovat!!! Chápete? Museli! Teda jen ti, kteří tuto činnost ještě nekonali...ale stejně...

Přežili jsme a teď již ležíme v postýlkách, potichu si sdělujeme zážitky z dnešního dne a zdraví a v dobré náladě čekáme na příchod spánkové víly.

Středa 23. 1.

Po dvou dnech lyžování jsme příjemně unaveni a tak jsme brzy usnuli a ráno jsme spinkali jako miminka.

Dopoledne jsme zase hoblovali sjezdovku a my z Mikulovic jsme ji již bezpečně sjížděli všichni.

Po obědě (buchtičky s krémem) a poledním klidu se půjdeme podívat do Polska a v případě slušného počasí večerní lyžování.

Je -8 stupňů, svítí sluníčko, ale začalo trošku foukat.

Odpoledne jsme kolem Čihalky došli na Polské hranice. Měli jsme kliku, protože jsme potkali kouzelného dědečka (Pepa), který dokázal mluvit česky v Čechách a polsky v Polsku. Stačili udělat krok.

Cestou zpátky jsme konečně využili boby.

No a po večeři (šunkafleky) jsme konečně lyžovali na osvětlené sjezdovce. Na to jsme se moc těšili. Nemuseli jsme, ale většina z nás tuto možnost využila a moc se nám to líbilo.

Večerka dopadla dobře, protože jsme usnuli jak andílci velmi brzy.

Šéfové a šéfky zřejmě začínají být unavení, protože jsou na nás neobvykle hodní:-)

Čtvrtek 24. 1.

Ráno nás museli budit. Rychle jsme se ale oklepali a po snídani trénovali na odpolední závody.

K obědu byla rajská, pak trochu odpočinku a hurá na závody.

Dostali jsme čísla a v 15,00 to začalo. Jeli jsme dvě kola a zúčastnili se úplně všichni mikulovičáci! Výsledky budou zveřejněny ještě dnes, ale absolutního vítěze vám prozradit můžeme. Nejrychlejší byla Janička Marková!

Teď čekáme na večeři a karneval s diskotékou.

Jsme všichni zdraví a máme dobrou náladu.

Pátek 25. 1.

Ráno většinu z nás museli budit dospěláci.

Po snídani jsme balili a nosili kufry do baru a uklízeli pokoje. V 9,30 jsme vzali lyže na ramena a naposledy vyšli k vleku. Trochu sněžilo, a přesto, že pár z nás by raději sedělo v baru, museli nás nakonec instruktoři k cestě na oběd nutit.

To se ale fakt vyplatilo. Měli jsme svíčkovou, která chutnala stejně dobře, jak voněla. Tu vůni lehký vánek donesl až na sjezdovku,

Během oběda nás říďa pochválil. Prý jsme byli hodní a poslušní a mají nás také pochválit rodiče. Za celý pobyt jsme neonemocněli, nebyli jsme protivní a když jsme náááhodou trochu zazlobili, nechali jsme si domluvit. K dobré náladě nám také pomohli instruktoři Pepa, Petra a Honza z Ostřešan, Vlaďka a Lada s Barunkou z Mikulovic (Pardubic). My páťáci už na Jurášku se školou nepojedeme, ale čtvrťáci a třeťáci ano. Tak se už teď těšíme:-)

Mimochodem. Když jsme šli na polské hranice, potkali jsme běžkaře. Pozdravili jsme, i když byl říďa daleko, protože víme, že to je normální. Pak nám ředitel říkal, že ho pán zastavil a chválil nás, jak jsme dobře vychovaní. Prý se to už dneska nevidí. Zdá se, že jsme potěšili naše instruktory a vlastně nevíme čím!

The End

Aktualizováno Pátek, 25 Leden 2019 17:57

Vánoční vystoupení PDF Tisk Email
Pátek, 14 Prosinec 2018 09:52

V úterý 18. 12. v 10,00 hodin v tělocvičně školy proběhne vánoční vystoupení žáků ZŠ.

Zváni jsou babičky, dědečkové a všichni ostatní, kteří vystoupení nemohli shlédnout během adventní neděle.

« ZačátekPředchozí123456789DalšíKonec »

Strana 1 z 9

Odebírat novinky

Jméno

Zs a Ms Mikulovice 2011          Valid XHTML and CSS.