Hlavní stránka Aktuality Nove U Šikulů - živě švp
U Šikulů - živě švp PDF Tisk Email
Čtvrtek, 11 Květen 2017 13:07

Pro zobrazení fotoalb je potřeba na Rajčeti přepnout z  Datumu pořízení na Datum vytvoření  - Datum pořízení najdeme nad prvním albem, písmena mají červenou barvu a po cvaknutí na tento odkaz se otevře nabídka v které najdeme Datum vytvoření.

Pondělí 15. 5.

Ahoj všichni doma,

cesta uběhla rychle a s jednou krátkou zastávkou jsme  v 9.40 hod. dorazili do našeho penzionu. Ubytovali jsme se a hned vyrazili trošku se po tom sezení v autobuse proběhnout.

K obědu nás čekala špenátová polévka, která dětem moc chutnala a kuřecí plátek s bramborovou kaší a zeleninovou oblohou. Teď máme polední klid, trošku vybalujeme a malujeme pohádkové obrázky na dveře pokojů. Celý týden budeme mít pohádkový.....už se těšíme.

Odpoledne vyrazíme na výlet - putování za duchem rytíře z hradu Zubštejn.

Odpolední výlet byl moc pěkný. Sice jsme šli z kopce do kopce a zase znova, ale nakonec jsme zříceninu hradu Zubštejn pokořili. Počasí jsme měli proměnlivé, ale nezmokli jsme. Zpět jsme se vrátili až v době večeře, věděli jsme, že nás čeká pizza, tak jsme se těšili a poslední stoupání vyšli s úsměvem. Jedny boty už, bohužel, nevydržely, ale naštěstí je tady tak hodný pan domácí, že nám je slepil. I když na výletě to vypadalo, že někteří půjdou spát únavou už před večeří, nakonec jsme se stejně ještě i po večeři proběhli na hřišti. A to doslova :-)

Teď už jsme všichni v postýlkách a snad se nám bude něco pěkného zdát.

Mamko, taťko, jukni do fotogalerie na první fotky :-)

Pro zobrazení fotoalb je potřeba na Rajčeti přepnout z  Datumu pořízení na Datum vytvoření  - Datum pořízení najdeme nad prvním albem, písmena mají červenou barvu a po cvaknutí na tento odkaz se otevře nabídka, v které najdeme Datum vytvoření.

Úterý 16. 5.

Ahoj mami, tati, babi, dědo, kamarádi,

máme se dobře. První noc proběhla v klidu, pěkně se nám spalo až téměř do budíčku. Někteří už nemohli vydržet a vyskočili z postýlek dříve.

Protože po včerejším výletě máme trošku namožené svaly, ráno před snídaní byla dobrovolná rozcvička. Ke snídani jsme se pěkně nacpali (měli jsme švédské stoly - výběr byl opravdu bohatý) a pak se šli chvíli učit. Ale z učení moc nebylo, protože psaní pohledů zabralo móóóóóc času. Potom nás už čekaly první disciplíny při Šmoulí olympiádě. Ta bude pokračovat i odpoledne po poledním klidu, soutěží nás čeká hodně.

Oběd byl také moc dobrý (vepřo, zelo, knedlo) a velký úspěch sklidily i pohádkové omalovánky.

Odpoledne jsme pokračovali s dalšími soutěžemi. Celkem jsme prošli 16 stanovišť a plnili různé sportovní úkoly. V mladší kategorii dívek zvítězila Sofinka s Pavlínkou, ve starší kategorii Leontýnka s Adélkou Kubíkovou. V mladší chlapecké kategorii zvítězil Mikuláš s Matyáškem a ve starší Kryštof s Pavlíkem Bittmannem. Po večeři - buchtičky s krémem (někteří si přidávali i vícekrát) jsme si zahráli hru RISKUJ a pak si ještě rozdali pohledy a začali se chystat do hajan. Dnes proběhlo sprchování.....snad to tady nevyplavíme :-)

Děkujeme všem za krásné pohledy a nebojte se o nás, jsme v pořádku.

Středa 17. 5.

Ahoj všichni,

dnes jsme se vzbudili do dalšího krásného dne. Po vydatné snídani  a dobrovolné rozcvičce jsme se chvíli učili, dopsali pár pohledů a vyběhli na hřiště. Po chvíli jsme ale vyrazili na druhou stranu Bolešína - do polí, kde jsme si vyhlédli krásný kopeček. Starší děti znají už tradiční výběh Kačenčiny sjezdovky v Olešnici, tady jsme si zvolili jiný, asi 200 m dlouhý kopeček s mírným stoupáním. Děti nadšeně soutěžily a bojovaly až do konce. V dívčí kategorii zvítězila Sofinka s Pavlínkou v mladší kategorii, Leontýnka ve starší kategorii. V mladší chlapecké kategorii vyhrál Tomášek a ve starší Pavlík Bittmann. Velkou pochvalu a sladkost si ale zasloužili všichni. Nejlepší čas ze všech kategorií měla Leontýnka. Předběhla i paní učitelku. :-)

Teď máme polední klid a už se těšíme na slíbené nakupování sladkostí.

Protože pan domácí je tak hodný, že nám nafoukl nafukovací hrad, strávili jsme téměř celé odpoledne na hřišti. Děti se z něj nemohly odtrhnout :-)

Po večeři (kynuté ovocné knedlíky s tvarohem a šlehačkou) jsme šli do lesa stavět domečky pro Křemílka a Vochomůrku.

Teď už je všude klid, všichni spinkají.

Čtvrtek 18. 5.

Ahoj všichni doma,

dnešní noc byla opět úplně klidná. Děti pěkně spaly až do budíčku. Ráno nás čekalo překvapení - jeden chlapecký pokoj v noci navštívila zoubková víla :-)

Na ranní dobrovolnou rozcvičku šla stejná skupinka dětí jako předchozí dny.

Na snídani byl velký výběr všeho možného, 2 fotky najdete večer ve fotogalerii. Většina dětí dává ale přednost rohlíku s nutelou nebo mléku s kuličkami.

Po krátkém ranním učení a svačince (ovocný jogurt) jsme vyrazili do lesa dodělat domečky pro Křemílka a Vochomůrku. Děti to bavilo a všechny jsou moc pěkné.

Na obědě jsme si pochutnali na čočkové polévce a kuřeti na paprice.

Odpoledne jsme hráli fotbal, skákali na trampolíně, houpali se ......a potom už začala velká příprava na karneval a diskotéku. Viděli jsme spoustu krásných masek, od víl, čarodějnic, pirátů až po kostlivce.

Po večeři (špagety) jsme si rozdali poslední diplomy a ceny za čistotu pokojů, přečetli si mnoho došlých pohledů a dopisů a začali balit. I když to na některých pokojích vypadalo, že budou balit až do rána, nakonec to všichni zvládli.

Zítra po snídani odjíždíme na prohlídku hradu Pernštejn a potom hurá domů. Už se na Vás těšíme :-)

P.S. ....... a máme takové tušení, že i dnešní noc nás navštíví zoubková víla.

Aktualizováno Čtvrtek, 18 Květen 2017 19:17

Odebírat novinky

Jméno

Zs a Ms Mikulovice 2011          Valid XHTML and CSS.